söndag 19 juni 2011

rensar ur den sista flyttkartongen och hittade min kalender från 2007.
det var ett jävla bra år.
var helt devastated i början för jag flyttat hem från london men sen tog körkort, blev ihop med kalle, var ledig hela sommaren och sen flyttade jag till vårberg. alltså den hösten. kommer inte ihåg så mycket to be honest, mer än att jag ofta satt på upptåget och på kalles balkong. förstår inte hur jag orkade åka fram och tillbaka hela tiden. och typ en dag ba 09:00 tenta, 17:00 jobba estraden. man ba?! tur att det gick smidigt att åka direkt från både flempan och älvsjö.
och tänk att kalle fyller 30 på onsdag. när vi träffades var han 25. och jag var inte ens 20!




LOL.

ska väl fortsätta rensa.
den eviga frågan om vad jag ska ha på väggarna kvarstår.
har gått ifrån filmaffischer till lp - skivor ovanför soffan men jag måste ju ha mina xfilesvhsar nånstanns och det borde vara där. men sen har jag 4 väggar till + halljäveln att täcka och jag kan ju inte gärna ha lp - skivor över sängen. åh dilemma!!!

1 kommentar: