söndag 19 juni 2011

det är ju rätt kul det här med att se ställen man känner till, på film eller tv.
det går nån kass svensk film på 5:an nu som utspelar sig bland studenter i uppsala och jag blir helt WAAH. de snackar nationer och sånt. ^-^
känner likadant med london. ok kan inte säga att jag ba WÄÄÄH KOLLAAAA varje gång de visar bilder från piccadilly circus.. men när mitt jobb var med i sherlock + de åkte upp i grannhuset som jag stod och rökte utanför varje morgon vid 05:40 när gatorna fortfarande var tomma. då jävlar!!

aja, larvigt!!!
ska titta på big love istället. 3 avsnitt och jag är fast. skönt att ha ett nytt tidsfördriv nu när jag sett klart arrested development.
för övrigt, game of thrones? alltså det är ju jättesnyggt, jag älskar män i skägg och medeltiden och fantasy och allt sånt. men jag kan inte bestämma mig om det är bra eller inte. men det är en sån obehaglig stämning tycker jag? och för mycket blod och sex på fel sätt. typ e07, står och flår en jävla hjort medans man har en konversation. fast, det är ju bra? och snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar