måndag 10 juli 2017

vem har tid att blogga? i'm busy havin a great summer!
den här veckan jobbar jag dock..
i helgen firade jag och hanna att vi fyllt/ska fylla 30! det var en sån himla fest med den bästa klicken. skrattade väldigt mycket och fick även en minisemester i järbo <3
hade sönder ryggen totalt förra veckan dock och var helt dimmig av smärta i fredags. har blivit succesivt bättre sen dess men ska till naprapat idag. är livrädd?! också rädd för allt hon kommer säga. typ att jag är fet och måste träna (vilken är sant iofs), att jag inte tar hand om mig (också sant..) och blaaabla. reality sucks, right?!
hoppas iallafall att hon kan lösa upp ryggjäveln och jag går därifrån och inte har lika ont.
resten av veckan är jag ensam hemma. ska kolla igen alla serier jag missar på sista tiden!!! samt äta all mat som kalle inte gillar, typ tacos!!
nästa vecka har vi hyrt ett hus i hälsingland. vi bestämde oss för att göra det igår eftersom mina föräldrar ska vara hemma. en hel vecka med svärisarna är ingen dröm för kalle, i get that. jag får hänga med dem hela vecka 30 istället! hehe. men asså hälsingland!!! bastu, grill, läsa på altanen, bada, spana efter djur, gå på fäbod, köpa hemslöjd, kolla efter framtida sommarstuga O S V. DRÖM!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar