onsdag 9 augusti 2017

på tuben

har jobbat i snart två veckor. det har varit ett rent helvete, på riktigt. SÅ JÄVLA STRESSIGT!!! att jobba med lärare är inte det lättaste heller kan jag säga.. ehe.
det här har iallafall krävt sin musik på tunnelbanan på vägen till och från jobbet. jag har en playlist på spottan som heter 'tuben' som jag uppdaterar efter vad jag vill lyssna på just nu.
ungefär såhär ser det ut nu;

så jävla bra och pepp!

gråter ofta till refrängen, även på tuben. tycker den är så fin?!

powerwolf är mitt nya hemliga favoband.. tycker de är roliga.

åh rammstein <3 har alltid hela herzeleid på tuben pga en av mina absolut bästa skivor. du riechst so gut är sjukt bra men får mest vara med här pga videon, älsklingar!!!!!! vilken jävla hipsterhunk flake är?! lol.

bara tyska band tänker ni, varför det? pga bra, men åker även till berlin om ett par veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar