söndag 19 oktober 2014

jaha, vad har jag gjort i helgen?
JOBBAT!
men igår gick jag och kalle ut och åt. det är alltid nice. sen åkte vi hem till fredhäll och tittade på sons of anarchy. är så sur på jax, standard. är väldigt glad att tara är borta. älskar venus.
annars har jag jobbat som sagt. idag var en snubbe in och ba 'ge mig en bok, vilken som helst'. jag gav honom en av tropper för att han såg ut att kunna gilla det. det är ju synd det där, att man har såna fördomar. hade ju kunnat ge honom typ kristina sandberg eller påven johanna pga bra böcker men ba nä han är man och ser hårdrockig ut, han gillar inte det. kanske han visst skulle göra!!
träffade jessica gedin igår också. extremt cool.

hanna har varit i skärgården i helgen för jobb och jag kände ett sånt sug att åka ut till nån ö. tänker att det är kallt, ruggigt, man kan dricka te och tända ljus. gillade att kalle nappade på den tanken, hehehehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar