söndag 26 oktober 2014

åh gud. jag och kalle skulle ha en mysig dag på stan och påväg in på nk kommer han åt sitt sår som han råkat få när han rakade sig imorse och det börjar blöda SÅ IN I HELVETE. alltså det SPRUTADE! inne på nk. jaja, vad gör man? står och blodar ner nks toalett i kanske 20 min innan det på nåt sätt lugnar ner sig och sen tog vi bussen hem. då hade det nästan slutat. sen hånglade vi lite och då började det blöda igen så då gick jag hem! haha, nä inte riktigt så. stackarn. jag hade ju fått sån extrem panik om det var jag, kalle svor lite bara. det sprutade på kläder, golv, spegel, överallt. alltså, lol såhär i efteråt.

annat jag tänker på:
kobra om mens.
alltså, jag fattar grejen. jag fattar att det är problematiskt, att en inte ska behöva skämmas för att ha mens, att det pågår ett förtryck OSV. men samtidigt fattar jag verkligen inte grejen för jag tycker inte att mens är en grej. menshösten 2014: not attending.
så mycket bättre.
eller, familjen. tittade på ett halvt avsnitt idag och vill mest bara säga att JAG ÄLSKAR FAMILJEN. lelle johan <3 tips på låtar som är skitbra: vems lilla hjärta flyger, DET LILLA LIVET, feber, vi va dom.
jobbet.
typ det enda jag stör mig på med mitt 'nya' jobb är att vissa försöker vara så finkulturella. jag skiter fullständigt i vem som får nobelpriset i litteratur, helt ärligt. jag skiter även i att läsa 'rätt' böcker utan peppar istället sönder på att keplers nya kommit ut (jag var den enda som ville ha läsexet vi fick... men glad är jag för det!!). de är dock ytterst få, de där fisförnäma. så det går att hantera va. de flesta är GOLDEN.
höstdeppen
den finns där och jag får bara se till att sova ordentligt, embrace:a allt bra, tända ljus för det är faktiskt mysigt, längta efter snön och försöka inse att det blir vår snart igen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar