tisdag 1 juli 2014

well hello!
är inte den piggaste tjejen. var på ett fullt ikea idag i 3 (!) timmar och tror den ångesten gjorde att jag nu är helt jävla slut. ont i huvet, feber och gnällig. usch. får dock inte bli sjuk pga ska jobba på nya jobbet imorgon som är helt fantastiskt! eller alltså, det är kassa och vara trevlig mot kunder, dvs same same. förutom att jag får ha mina vanliga kläder (behöver inte ens 'klä upp mig', får ha frankenstein - tröja!!!), får snacka böcker hela dagarna, OCH kan även få prata game of thrones och stephen king SOM ARBETSUPPGIFT! helt sjukt.
tack vare ikea har jag dock fått ett lite hemtrevligare rum.
har även snart sett klart the tunnel. stannis baratheon och fleur delacour gör ett utmärkt jobb. true blood är inne på sista refrängen och det ska bli intressant att se hur det slutar.
annars kommer jag sakna kalle till på söndag då han kommer hem från prag och bekämpa sommardepressionen som nalkar för var jävla dag som solen inte lyser och temperaturen inte går över 15. godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar