onsdag 9 juli 2014

alltså mitt nya jobb!
idag har jag jobbat heela dagen, första öppningen och stängnigen. var så nervös imorse att jag inte ens hade ro att ligga kvar i sängen med kalle och klia honom på ryggen, fast han åker iväg och jobbar på kollo imorgon (,__________,,,,,) men det gick ju hur bra som helst. lyssnade på depeche mode och försökte orientera mig i butiken, vilket börjar gå rätt bra. efter lunch fick jag sällskap av sebbe ett par timmar, sen var jag ensam igen. har glömt hur sjukt mysigt det är att jobba ensam. älskar det. när man hinner det man ska det vill säga..
blir även så himla sugen på att läsa en massa böcker, gillar den känslan.

matchen igår, alltså. efter 3:e målet skrattade jag och kalle mest. ikväll blir lite jobbigare, tror jag. hejar på holland men också på messi. vi får se.. hade varit grymt med tyskland och holland i final.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar