fredag 18 juli 2014

jag har bestämt mig för att sälja min bil. det gör lite ont i hjärtat eftersom jag har en konstig idé om att jag typ vill köpa och bevara alla 740 som finns i hela världen för att det är en jävla fin och bra bil. det är ju dock ohållbart ur typ alla aspekter.. så sista resan vi gör tillsammans blir till järbo nästa vecka, sen är det byebye!
jag tänkte att jag skulle ha kvar bilen, mycket för att jag trodde att jag skulle åka hem mer och för att jag tänkte att det skulle vara lättare att ta med den ner till sthlm. men med tanke på att jag typ inte har varken råd eller tid att åka hem och att det kostar 125:-/dygn att ha den parkerad här, så sket det sig. och att betala skatt och försäkring för en bil jag inte använder känns ju onödigt?
jag blir dock inte helt billös utan får en 360, hehehehehe. mvh mommys girl.. dock är det körförbud på den tills vi hittar ett rattlås. nån som sitter på ett?!?

angående järbo så har jag bestämt mig att 130h får räcka i juli och jag tar en knapp veckas semester från nästa helg! först ska jag hänga i fimpan hela helgen och sen ska jag och hanna till the lake house och bara typ läsa bok, bada, grilla, kanske åka på loppisrunda osv. längtar så enormt mycket!!!!!!! innan dess; jobba hela helgen, jobba natt mån - tors (sån ångest inför detta!), jobba i stan på fredag och sen direkt ta tåget till tierp. <3

later
ställde av bilen (dvs körförbud osv) och ringde upp pappa som brukar köra den ibland så den inte bara står.
- bara så du vet så är bilen avställd nu om du skulle få för dig att köra med den.
- jaha, det brukar ju inte stoppa mig..
gansta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar