lördag 30 november 2013

nu såhär i efterhand tackar jag fan mig själv för att jag varit halvnykter sen augusti för som jag mår idag är det fan inte värt att må.
hade såklart en rolig kväll igår. sofia var hemma från sthlm och det var kul att hänga med henne och linnea. det var också skitkul att gå på lokal och dansa.
mindre roligt var att jag inte bara köpte en drink för typ 200 spänn, jag råkade dricksa en hel jävla hundring!! till bartenders som egentligen inte skulle haft en enda krona i dricks (vad är det med folk i krogbranschen i gävle? känner man inte bartendern får man 1. vänta 30 min på service 2. sjukt otrevligt bemötande.). i'm not made of gold nu för tiden liksom..
tyckte även att det var en jättebra idé att vara på efterfest till 05. röka inne så halsen är helt kass idag och alla kläder luktar skit, inte sova nånting alls nästan och ha störd bakfylleångest idag. så himla ovärt ._.

nu saknar jag kalle nå jävulskt och vill bara må bra. ååh .(((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar