onsdag 13 november 2013

HEJHEJ!!!
helgen var awesome.
nu känner jag mig mest arbetslös, fast jag har jobbat idag.
innan jobbet hann jag hämta paket på posten, storhandla, fixa stoppet i toaletthandfatet (ringde hyresvärden pga visste ej hur jag fick bort röret under, fick skicka bild (........................) och det var tydligen bara att skruva bort.. kände mig blond.) och göra rent min toalettstol som sett ut som en gammal alkisgubbes sen, ja sen innan lii flyttade in (2009?). fick dock så himla dåligt samvete för rengöringsmedlet var ett sånt där superfrätande, jättemiljöfarligt ett.. men nu är det iallafall rent..........
sen jobba stängning. favoschenkersnubben var in som vanligt. han börjar tydligen nytt skift nästa vecka, dagskift, i sthlm. kommer alltså kanske aldrig mer träffa honom. det kändes faktiskt lite sorgligt att säga hejdå, haha.
konstigt det där med stammisar.. att man träffar en person kanske oftare än man träffar sina kompisar, men ändå känner man inte varandra. brukar tänka på de jag hade på tcentralen när jag jobbade där. vafan, en del snackade jag med varje morgon i 1½ år, om allt. konstigt.

AJA!! nu ska jag kolla på fresh meat. säsong 3 började för ett par veckor sen, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar