onsdag 18 september 2013

TJABA.


idag är det en helt vanlig, ovanlig onsdag.
jag har lite olika saker jag vill blögga om:
x (tar detta först så är det gjort) kristian är död och även om jag inte kände honom och nästan aldrig vågat läsa hans blogg för jag har dödsångesten från helvetet så känns det så sorgligt och det är jävligt jobbigt att bli påmind om den där satans cancer som tar vilka den vill, när den vill.
x under the dome är verkligen inte bra. så tråkigt amerikanskt.
x jag har sökt ett jobb jag verkligen vill ha. hoppas, hoppas.
x SAKNAR KALLE!!! tönt....
x idag är dagen då det är beräknat att evy ska klämma ut ongen. så fet men konstig känsla att hon ska bli mamma. längtar efter allt kul jag ska göra med den personen. åh, grinar!!!
x tänkte igår på varför jag tycker det är så kul med fängelser och att det kanske är för att man inte har nån kontakt med den världen. MEN jag har faktiskt varit på ett fängelse! the story: gymnasieföreningen jag var med i lussade varje år runt om i stan och ett år fick vi äran att lussa för the inmates på fängelset. var så pass nervös? gick igenom nån säkerhetskontroll och 100 dörrar och kom in i matsalen där alla satt. luciatåg är ju inte det roligaste och det märktes väl lite, men tror ändå de tyckte det var rätt fett, kanske mest pga gymnasiebrudar.. sen fikade vi med ett cell block (alltså vad heter det på svenska, avdelning?), de hade bakat peppisar och grejer. det var nice.
när vi kommit ut genom alla gallerdörrar och ut på gården skrek nån genom ventilationen (enligt vakten) så det ekade på hela gården ba 'heeeeeeeeejdåååååååååååå'. då kändes det som fängelsefilm.
xden här låten är så jävla bra:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar