lördag 24 augusti 2013

hey y'all!
sån extremt typisk bakisdag idag, förutom att jag vaknade 13!?!? mvh 26?
hade dock sjukt kul igår! blev bjuden på go-middag hos helena, sen kom martin och sen drog vi till gävle strand och jag fick äntligen prata med tjejen jag länge tänkt jag borde bli bästis med. kul! sen gick vi till rawk som vanligt men det var kul denna gång!! hah. träffade en kille med duza - tisha som hade känt exakt samma för sin röda 740 när det gick i graven som jag gjorde med min förra. haha. vi hängde runt ett tag och det var väl rätt uppenbart att han raggade så min skitfulla kusin joel kom i exakt rätt ögonblick och började bjuda på öl och shots och prata om fimpan och våra föräldrar och fan vet allt. sen stängde det väl typ och jag fick åka taxi hem med helena och nån långhårig jävul.
måste ha varit så sanslöst full alltså. hade dock halvt lyckats steka på ett par hamburgare. jävligt ambitiöst. synd bara att jag inte åt dem..
idag ska jag göra så lite som möjligt men försöka ta mig ut till fimpan. jag, skogen och en pizza, kan ej bli bättre (jo om kalle var med).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar