tisdag 14 augusti 2012


hejhej!
börjar bli lite rädd för hösten. efter söndag har jag inte en timme inbokad på macken. har dock ett annat jobb på g (hehe) men vet inte hur mycket jag kommer jobba där eller så och jag vill ju inte jobba för mycket + vill kunna jobba på macken.
jag är dessutom SÅ inte redo för att skolan ska börja. är verkligen inte sugen på det här sista året. det känns väldigt tråkigt faktiskt. jag var så himla pepp ett tag och tyckte att det skulle bli roligt att börja jobba osv. nu känns det mest som ett måste och att jag inte alls brinner för det. men jag tror det mest beror på att jag ligger efter en del och ska skriva den där jävla ekonomin för 5:e gången på tisdag (LOL!!!!!!!!!) osv. det blir nog roligt när vi kör igång igen. håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar