lördag 4 februari 2012

vissa dagar känner man att man lever mer än andra dagar.
igår kväll blev väldigt kul. världens bästa tjejer (helena hannah karin jag) gick på olearys och lyssnade på irish music och jag fick krama ämlä OCH hannes! alltså lyckan.
vi fyndade matti som ville ha efterfest och vem bangar det. jag fick för första gången prata med lars (har träffat karln ett antal gånger men då brukar han bara sitta nånstanns och se snygg och mystisk ut), det var ju kul! allmänt kul även fast jag blev lite ledsen och hannes fick åka till akuten och det var ganska kass musik. vid 05 tog vi brynäsbor oss upp för backen och hem.
nu har jag varit ute och svurit åt fåglar (vafan vill du, sa jag till en stackars stare som satt i en häck) och ska äta leftovers från igår. HAMBURGER!!
ikväll börjar sherlock!!!! peppen är ohållbar. typ såhär.

<3
sthlm blir en annan dag när familjen är frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar