söndag 26 februari 2012

känns som att nån motarbetar mig ang detta körkort.
får ett samtal från polisen om att en liten tant hittat min plånbok slängd på gatan i andersberg. 'körkortet är kvar, det var ju tur!' säger polisen. ja, tack tack. ska åka till knivdraget snart och hämta den.

bestulen till trots så hade jag helluva night igår!
jersey turnpike:ade på harrys. dör.

12:41
the story continues!
åkte och hämtade plånboken hos dagens tant, majlis. tackade 100 ggr och pratade lite om att bo på vindraget. gick tillbaka till bilen och kollade igenom vad som fanns kvar. mitt körkort är borta men istället hittar jag en skitsöt, blond 92:as körkort. min medicin är också borta. den är dyr. tack så jävla mycket för det. började grina för jag tycker att det är så jävla elakt att sno någons sjukt personliga tillhörigheter i hoppet om att kanske haffa ett par hundra.
åkte iallafall till polishuset med gull - 92:ans körkort och nu är jag hemma. ska inte tjata ihjäl om en snodd plånbok, det har hänt mig förr och kommer säkert hända mig igen. men jag känner mig kränkt på nåt sätt. jag är en sån som har massa personliga grejer i min plånbok. typ roliga/fina bilder, gamla minnen, speciella kvitton (typ min sista utloggning på espresso house) osv. och det känns inte kul att nån dels har gått igenom allt detta och sen bara slänger iväg det. och allt jävla meck det leder till. fixa nytt körkort (kostar ju säkert asmycket pengar också), inte ha pengar på ett antal dagar pga inget id så kan inte hämta ut pengar på banken heller. åååhhhh!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar