lördag 25 februari 2012

väntar på att fylle-eva ska vakna så vi kan åka på loppisrunda!
jag börjar känna mig som ett loppis/second hand - proffs. för ett halvår var jag en fullkomlig nykomling men efter nyfunnen kärlek för 50talsmöbler i trä, fina, fransiga lampskärmar och 20-talssoffor så har jag flitigt besökt länets second hand - affärer i jakt på fynd. jag hittar dock oftast bara jättefina soffor och en sån har jag redan.
idag ska jag leta efter en liten lampa att ha i fönstret, endast.
jag skulle förresten vilja inreda min lägenhet såhär:

it's a long way to go kan jag säga ._.

16:06
hittade ingenting. eller jo, 3 par trosor på h&m och två pripps på bolaget.
har fått nya grannar, verkade trevliga.
saknar kalle.
är ändå rätt pepp på ikväll. rosa bubbel och vit chokladkaka! eller a night of glamour som jag och eva vill kalla det.

03:11
men ååh. meatball problem!!!
har blivit av med min jävla plånbok nånstanns.
PRO:
min körkortsbild är SÅ JÄVLA FUL, har tänkt 'tappa bort' mitt körkort sen jag fick det men nu är det på riktigt och jag kan satsa på att bli skitsnygg på kortet!
CON:
den som snott min plånbok kommer tänka att de snott den av en skitful tjej pga THE ugly bild på körkortet :(((((
så jääävla mycket meck. spärra kortet, fixa nytt körkort, fixa nytt studentkort osvosvosv.

buhu. hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar