lördag 1 oktober 2011

varför blir alltid de oplanerade kvällarna bäst?
jag skulle gå till helena och dricka nåt glas vin och sen gå hem.
men så blev det ju inte!
jag följde med ner på kinkyparty och det gjorde jag ju helt rätt i!
igår var nog en av de bästa kvällarna i år. hugged it out så att säga, fick höra att jag var så jävla snygg, blev bjuden på drinkar, träffade en drös människor jag tycker så himla mycket om osv. tackar. mer sånt.

ikväll ska vi fira liis födelsedag med MASSOR av mat och kul.

11:53
vi ska vara i stigslund ikväll och därför åka 3:an ut. är väldigt nostalgisk angående den bussen alltså. blev mycket 3:an under min gymnasietid. dricka öl på emelies altan och titta ut över åkrarna i hille, förfesta i liis garage i strömsbro, alla sjukt roliga fester hos kajsa i stigslund osv. hade ej varit möjligt utan 3:an! lol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar