torsdag 27 oktober 2011

toooorsdag.

vaknade av klockan 06:30. det var inte igår (nej för då gick jag upp 07!).
tycker det känns hemskt vemodigt att gå upp och det är kolsvart ute och regnet öser och det blåser och man känner verkligen att man bara vill stanna under täcket. buhuhu.
framför allt när man ska till skolan och redovisa en kass jävla ledarstil som man knappt förstår men som ska vara lättförståelig enligt boken.
det absolut värsta är att jag trodde att jag var ledig imorgon men tittade i kalendern och visst fa-an har vi föreläsning vid 09.
skulle inte förvåna mig om jag fått böter inatt heller för jag fick inte plats med bilen där jag brukar stå så jag ställde den på en liten gata utan datumparkeringsskylt. på rätt sida dock! men som sagt, skulle ej förvåna mig.
så himla jobbigt jag har det assåå!!

15:54
ÄÄH! det blev ju en bra dag ändå.
ingen böter, anders jansson på morgonpasset (ALLA MÅSTE LYSSNA! man skrattar hela tiden), roliga klasskompisar (alltså mickes liggande fågelhund, dör), åt stuvade mackisar när jag kom hem, la ut mattan som gör min lägenhet snyggare än den var innan och nu ska jag sy en MANTEL!!!
Lyssna: Spanska tv-tider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar