onsdag 26 oktober 2011

JUST NU
Jag längtar efter:
helgen = halloween!!!

Jag ledsen över:
att jag aldrig känner mig nöjd över antalet stålars på mitt konto och att det var jättelängesen jag träffade hanna.

Jag äter helst:
vad äter jag inte helst?! just nu är jag dock väldigt sugen på en bit key lime pie som blev kvar igår, mums.

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
med skräckblandad förtjusning?! alltså.. med endast förtjusning ser jag fram emot idag då jag ska planera och sy min halloweenkostym.

Det finaste jag vet är:
min lägenhet, framförallt efter jag lägger in zebramattan idag!!!

Jag läser:
leadership av northouse.. har ingen tid att läsa annat än kurslitteratur.

Jag är galet stressad över:
allt som ska hända innan lördag, och över vad jag ska ge eva i 25årspresent.

Jag lyssnar helst på:
så kom den precis på radion, good feeling med flo'rida. JA jag tycker den är bra. annars motorbreath med metallica som jag lyssnade på typ 10 ggr i rad igår. den är stört bra den låten.

Jag drömmer om:
att min halloween fick se ut som en tim burton - film. och min lägenhet. ge ma.

Jag blir nostalgisk av:
väldigt mycket.

såg klart hesher igår.
var så jäkla pepp på den filmen.
1. joseph gordon-levitt i långt hår+flanell, hehehehe.
2. typ endast metallica på soundtracket.
3. verkade vara en schysst liten indierulle.


MEN jag blev så ledsen av den. allt var hemskt. framförallt tycker jag är det är förjävligt när folk är taskiga mot barn. och man väntade hela tiden på att det skulle bli bättre, men nejnej det blev bara värre. hatar såna filmer. men igår såg jag slutet och det var jättebra! så jag är nöjd ändå.
ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar