tisdag 5 juni 2018

rapport!

avverkar min första sommarsemestervecka den här veckan. inledde otroligt starkt med iron maiden på tele2 med pappa. måste erkänna att jag aldrig varit ett maiden - fan pga tyckt de varit lite.. töntiga? TAR TILLBAKA ALLT!
det var definitivt top 5 bästa konserter jag varit på. första ögonöppnaren, förutom en live size - spitfire på scenen i första låten, var the clansman. alltså HERRE gud vilken jävla låt. fick verkligen igång publiken också. bruce dickinson var igång sen första sekund, vilken jävla karl (med fler klädombyten än lady gaga som recensenten i aftonbladet skrev) <3

annars var sign of the cross absolut bäst, och fear of the dark som är min favo 4ever. att uppleva introt till number of the beast på tele2 tillsammans med 40 000 andra var ju också helt sjukt. och så avslutade de med hallowed be thy name och run to the hills, gåshuden.
tack göbbar för att ni vill hålla på!

har fortsatt veckan på gräsmattan i fimpan, mamma tycker det ser ut som att jag varit på mallis - bra betyg. ikväll åker vi till fjällen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar