torsdag 21 juni 2018

då everybody, är vi inne på semestervecka 2 den här sommaren.
jag har faktiskt stannat i stockholm än så länge. städat och fixat hemma, druckit öl med mina bästisar osv. idag åker jag och kalle till tallinn! det känns lite vemodigt att inte fira traditionell midsommar eftersom det är det bästa jag vet, och att inte vara med hanna och eva. MEN med tanke på vädret som utlovas (ja, egentligen traditionellt midsommarväder...) och att jag faktiskt aldrig firat kalles födelsedag tillsammans med honom så känns det helt rätt att åka på en lyx-weekend till estland! det ska bli så jävla mysigt. kura ner sig under hotelltäcket, äta skitgod mat, FÅ beställa in bubbel, riktig kvalitetstid osv. nä, det blir himla bra.
på söndag tar jag tåget till mamma och pappa direkt från arlanda. på måndag åker jag och pappa på vår traditionsenliga fiskevecka i stugan. längtar så jävla mycket till detta. en av de bättre veckorna på året, jämt. och dessutom brukar rödingarna verkligen vara på hugget, tummen upp!
veckan efter det har jag fortfarande semester!!! ska bara hänga hemma i fimpan och typ, bättra på brännan.
sen jobbar jag två veckor, och är ledig ännu en! den här sommaren alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar