tisdag 21 juni 2016

nu börjar det ta sig, livet. eller ja, jag har ett par bra månader framför mig iallafall! med 3 veckors semester, MIDSOMMAR, fjällen och annat bra.
träffade också en gammal go' vän på tunnelbanan idag och blev helt lycklig i kropp och själv och vi har nu bestämt att vi ska bli riktigt fulla tillsammans med en annan gammal kompis en helg i juli. längtar så mycket!!! btw, gammal? känns som att det var igår vi sågs fast jag nog faktiskt inte träffat nån av dem vi var på 40årsfest i gävle för kanske 4 år sen?! herregud..
imorgon fyller kalle 35 och vi kommer inte fira hans födelsedag ihop men jag har inte så dåligt samvete för han ska på fotboll och hans kompis från skåne kommer upp osv. men det känns ändå lite sorgligt. vi får fira sen helt enkelt, för imorgon åker jag norrut!
första anhalt fimpan, sen på torsdag åker jag till järbo där jag ska fira midsommar med ett glatt gäng och på måndag åker jag och pappa upp till fjällen!!! livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar