onsdag 23 december 2015

THANK GOD (bokstavligt talat) för julledighet!!!!
jag kommer vara i fimpan i nästan en hel vecka, känns helt sjukt. jobbar inte heller på julafton!?! det har jag gjort de senaste 5 åren. visserligen har jag inte haft några problem med det. det är alltid ganska mysigt att jobba julafton men det känns också lite sorgligt att inte få göra saker med familjen som alla andra gör, osv.
i år är jag bara ledsen över att inte få vara med kalle. alltså får är väl fel uttryck, får får jag väl men att vi inte planerat det. jag trodde att jag typ skulle tycka att det var lite skönt att vara ifrån honom lite nu efter att vi flyttat ihop, men det är ju för fan TVÄRTOM!!! sorry alla sambos jag shit - talkat i alla dessa år..
det absolut bästa som hänt i år är att han ville flytta in hos mig. fyfan vad glad jag är varje dag och vad härlig han är att dela liv med <3

nu ska jag göra romsås till rödingen jag och pappa rökte tidigare idag. kommer bli så äckligt.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar