tisdag 1 december 2015

herregud vad folk bryr sig om julkalendern.. vad vill ni ha?
och det har bara gått ETT avsnitt. jag orkar inte.
(+ så extremt partisk pga älskar alla vuxna som är med + älskar historia.....................)

för övrigt mår jag bra. jag jobbar sista kvällspasset imorgon och efter jul byter jag jobb, får högre lön och grymma kollegor. jag bor med min kille som är så jävla bra. kan typ inte fatta att det blev såhär bra och hur jävla kär jag är i honom. jag åker hem till fimpan över jul och till paris över nyår. jag tycker det är så himla mysigt med alla juleljus som kommit upp i alla fönster och man får äta en burk pepparkakor om dagen utan att det är konstigt. jag skrattar på jobbet och jag skrattar när jag kommer hem. och vi har köpt ny säng! allt som saknas är lite snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar