måndag 23 februari 2015

HURRARROP FÖR:
X patricia arquettes oscarstal, såklart.
x the babadook som jag och hanna såg igår. inte ultimat med så mycket ångest på en bakisdag och jag ställer mig väl kanske inte in i hyllarkören helt, men väldigt bra och smart film. + för att jag inte alls blev lika rädd som jag trodde att jag skulle bli. det handlar ju liksom om psykisk sjukdom, tyckte jag. fast hade ändå en jobbig känsla i kroppen efteråt.
x jag, hanna och eva ska se cirkeln ikväll!!!!!!!!!!!!!!!! orkar inte riktigt med peppen och försöker liksom lugna ner mig så mina förväntningar inte är i taket. men HUR SOM HELST ska det bli väldigt roligt att se hur de gjort.
x eftersom vi ändå är inne på filmtemat är det kul att jag kommer ha sett tre svenska filmer på bio jan - feb och (ok nu tar jag kanske ut lite i förskott men tror inte jag blir besviken på cirkeln..) alla har varit bra. gentlemen - så jävla snygg framför allt, trevligt folk - härlig och fin och så cirkeln då, som sagts vara både snygg, välspelad och bra. i mean, HEJA SVENSK FILMINDUSTRI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar