tisdag 23 december 2014

ikväll är jag så himla deppig pga en del orsaker.
x främst över att jag inte är hemma i fimpan, klär granen med pappa, slår in julklappar och provsmakar skinkan.
x att jobba imorgon. alltså, jag vet att många jobbar på julafton och så måste det ju vara. men det känns ju faktiskt lite, tråkigt och ledsamt. alla andra är hemma med sin familj men jag måste stå på centralen och se till att företaget jag jobbar för drar in pengar även på självaste julafton.
x det gör lite ont att inte få vara med kalle imorgon. alltså, inte för att vi nog egentligen vill FIRA JUL ihop, men för att 'stora' dagar är något jag vill dela med honom. jag älskar honom så mycket osv.

MEN jag har ju en jäkla tur som har världens bästa kombo = hanna OCH ny säson av mob wives (!!!!!!!! <3<3<3<3).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar