tisdag 9 september 2014

just nu..

längtar jag efter: kalle, kroatien, att få jobba på bokhandeln på lördag (tänk vad härligt det är att känna så).
är jag ledsen för: att jag är timvikarie. det är väldigt jobbigt. blir så arg att ett av företagen jag jobbar för behöver mig typ 130 timmar i månaden men inte vill ge mig en tjänst. är också ledsen över att sommaren nästan är slut.
är jag glad för: att kalle imorgon flyttar 5 minuter ifrån mig!!!!! nästa steg ba....! hehehehe.
äter jag helst: glass.
är det finaste jag vet: att få somna och vakna bredvid den finaste i världen.
läser jag: sandmannen av kepler, the passage av justin cronin och det finns råttor överallt utom på antarktis av sara beischer.
är jag galet stressad: över alla ni som tänker rösta på fi! i valet. jag tycker att det vore fett att ha dem i riksdagen men om jag får välja vill jag hellre ha en röd regering..
lyssnar jag helst på:
...............
drömmer jag om: pengar, mycket pengar.
blir jag nostalgisk av: buffy på fb länkade igår till den här bilden och jag började grina. xander <3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar