onsdag 17 september 2014

AAAAAAAAHHHH!!!!!
det kommer en man till kassan på macken och jag ser ju på en gång att det är fucking john ajvide lindqvist!!!!! DÖR och ba måste säga nåt, måste säga nåt. säger 'nä nu blir jag starstrucked alltså, jag älskar dina böcker' (..................) och han säger jaså och tack så mycket, betalar för sina fishermans och går. SÅ PASS STOR STUND och jag brukar inte säga nåt till kändisar, inte ens när jag hjälpte e-type med torkarblad eller visade mitt i naturen - martin var vi har kattmat sa jag nåt. men när sveriges bästa författare (jaja, men böcker som tilltalar mig iallafall) kommer in var jag fan tvungen att säga nåt. ååååhhhh, hade velat följa med honom hem och prata om zombies och lyssna på depeche!
JAJA, stor dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar