söndag 24 augusti 2014

ÅÅÅHH vilken bra helg jag har haft!!
i fredags träffade jag äntligen helena efter typ, ja, 3 månader? vi hade sjukt mycket att ta igen (haha!) och det var så härligt.
igår tog jag bussen till gärdet för att hälsa på min kusin och hennes kalle som fick en brand new dotter för 4 veckor sen. är ju ingen kid lover men självklart tycker jag att det är stort att få träffa en helt nya person som kommer vara en del av hela mitt liv. mamma och pappa kom också ner från fimpan och efter gärdet åt vi middag på östermalm och gick sen på den girige på dramaten. johan rabaeus, vilken jävla stjärna. spottade även gösta ekman, pappa och jag blev rejält starstruck.
när jag kom hem stod kalle utanför och väntade. min karl <3 idag promenerade vi längs vattnet från fredhäll till stadshuset, tog en kaffe på vägen och en burgare när vi kommit till stan. sen åkte vi hem och såg tillbaka till bromma och alltså, helt ok måste jag säga! blev förvånad. nu har han åkt hem och det är ju tomt och tråkigt, hoppas hanna kommer hem snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar