lördag 22 juni 2013

bästa dagen på året.

igår var det midsommar. jag älskar midsommar.
midsommar 2013 såg ut på detta vis:
vaknade i kalles famn (han ringde kvällen innan och ba suprise, påväg till gefle!) på staketgatan. så jävla bra start. sen åkte jag och hämtade hanna (!!!!!!!!!) och vi åkte till fimpan. plockade blommor, band kransar och åt lunch med mina föräldrar. sen åkte vi tillbaka till stan och förberedde buffé. eva och alex kom och vi minglade och sen åt vi hur mycket som helst och hade det gött. sen gick vi över till gamla stan där kajsa hade fest. alltså så kul!!! snackade vettiga grejer och väldigt ovettiga, dansade, drack allt jag kom åt, dansade lite till, grinade fram på småtimmarna, blev jättetrött och gick hem till hanna och sov.

idag har vi mest stönat och stånkat. börjar bli mig själv snart antar jag.
saknar kalle som fyller år idag. hade velat ge honom en puss och en kram och skämt bort honom. får göra det imorgon. när vi träffades var han 25, aw. nu 32 och snyggare än nånsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar