onsdag 17 april 2013

nu har jag sökt jobb i storuman.
jag kunde liksom inte låta bli. det är liksom nåt som drar mig dit.
pappa gjorde lumpen där (eller ja, i gunnarn men det är nära) och mamma hade sitt första jobb där.
det vore perfekt för det är ett vikariat som börjar i sommar och slutar i december. har varit där uppe en gång och det är förjävla fint. men så långt bort?!?! fem timmar med buss från östersund. åh gud.

19:58
vilken jäkla dag?! först skriva på uppsatsen hos jossan, hem och käka, iväg till jobbet för möte och sen blev jag kvar där till 19. hjälpte christian att byta däck och fixade med sommarschemat. dock blev det liksom tydligt för mig att jag fan måste ha ett jobb. eller så får alla bli akut mammalediga eller liknande så jag får gå upp till heltid. har 3 pass i maj, juli kommer bli en fet månad...................... hej verkligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar