torsdag 4 april 2013

jag känner fan våren i luften.
ett tag trodde jag att det var kört. jag gör det då och då, tror att det aldrig kommer bli varmt och snöfritt igen och så får jag panik.
men jag tror det börjar ordna upp sig!
våren är det bästa jag vet. man kan börja vara ute senare pga varmt och ljust, alla djur får ungar, alla växter börjar leva igen, jag fyller år och det är snart sommar!
och det börjar bli verklighet att kalle kommer hem igen!!!!

såg blondie idag förresten. den var BRA.
även skönt att se annat än fokus på heterorelationer eller matchosnubbar.

för övrigt, tv - utbudet ikväll kl 20?!! well done sverige. (ok, mitt i naturn är ju bra men var är martin!??!?!)

och EN grej till, heathan skulle fyllt 34 idag. grattis bestie! ,____,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar