lördag 5 maj 2012

it's ma burfday!!!

som mogen 25åring blev jag grattad i flickrummet imorse av mina föräldrar.
andra bra grejer:
- min kusin ringde nyss ända från australien. saknar honom rätt ofta. han ba 'nä men det går bra, ska på jobbresa till fiji nästa vecka'. man ba..............
- alla fina gratulationer på fb. tänkte igår att jag skulle ta bort att jag fyller år för hela födelsedagsgrejen känns lite sugig med tanke på att jag inte kan fira men är glad att jag inte gjorde det.
- benedict cumberbatch twittrar från simon peggs twitter, dock ingen bild pga i full star trekk - mundering. man ba .((( fast ändå .)))))
- jag har överlevt en fjärdedel av mitt liv.

tråkiga grejer:
mca är död.

11:49
en karl har blivit attackerad av en björn ca 1½ mil härifrån för mindre än 2 timmar sen.
polisen uppmanar allmänheten att inte vistas i skogen i närheten osv.
vad gör min mamma? tar på sig stövlarna och går ut och plockar murklor.
asså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar