torsdag 17 maj 2012

började den här dagen med att läsa om den ensammaste valen i världen (googla) och jag känner att jag aldrig mer kommer bli glad. spär på allt med att bli påmind om alla valar som tappar bort sin familj osv pga alla jävla skepp vi människor envisas att köra runt med.
blir så jävla ledsen! usch.

MEN ska försöka göra den här kristihimmelsfärdsdagen till en bra dag ändå!!
ska försöka skriva ett par sidor på uppsatsen. ska städa. har ej gjort på.. skojar ej men 4 veckor (i've been busy!!). sen ska jag åka till mormor och grina lite. sen hänga med helena. bli rädd/bli full. jag röstar på en kombination!
ska ta bilder. för en gångs skull. :))))

18:25


SKOJA!!!!!!
chefen ringde nån minut efter jag skrivit det föregående och ba KAN DU JOBBA ELLE?!?!?!?
så jag har langat körv till dryga sthlmare hela dagen. det går bra när man har förtjusande ladies (och tommie) till kollegor!
nu ska jag duscha och sen blire rom&cola med helena och linnea, YAY!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar