onsdag 10 augusti 2011

legally blonde.

har länge tyckt att de där skottarna på brewdog varit jävla kul och påhittiga. så började jag och eva snacka om bitch please (FAN vilken snygg flaska, FAN vilket bra namn!!!!) och jag surfade in på deras sida och alltså.. KÄR!

The End of History from BrewDog on Vimeo.



14:01
tror att det kommer gå en jäkla massa burkar kesella vanilj in this household de kommande veckorna. så jävla gott!
försöker detoxa kolhydrater (vill inte säga att det är gi för det är det väl egentligen inte, följer ingen 'plan' eller så) och hittills går det bra. har varit så stört hungrig i 2 dagar nu dock men idag går det fint.

mark renton har även flyttat in hos mig idag. expensive men så jävla värd pengarna. nu ska jag bara fixa ram på ikea så ska han få den bästa platsen i lägenheten. ååh rents <3 fortfarande det snyggaste jag vet i manlig form. och trainspotting är fortfarande, efter en sådär 1000 andra, den bästa filmen. my heart goes boomboom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar