söndag 14 augusti 2011

jobba och åter jobba.
carolina klüft har varit in både igår och idag och jag har berättat detta för 3 personer och alla ba 'var hennes kille med?' ?!?!?!
är han viktigare eller?
önskar jag drack öl nu men det gör jag inte för imorgon ska jag köra bil.
roadtrip!!!
norberg - fagersta - kolsva - överberga (västmanlands pärla) - köping - västerås - hemma. det ska bli roligt.
synd att min kamera är trasig .( är det nån som har en halvkass digitalkamera att sälja för en hyffsat billig penning kan ni ju hojta.

förresten pinig grej idag på bolaget!
skulle unna mig 1 stella och 1 nanny state (alltså alkoholfri). kommer till kassan. killen, som var yngre än mig, ba har du leg? jag ba jaja. men inget leg stod att finna i plånboken! jag ba oops. PINIGT. och killen skulle göra situationen värre med att fråga sin kollega om det gick bra att jag handlade ändå. hon ba NO. så det blev bara en liten men fin alkoholfri bärs för mig idag. som jag fan ska dricka nu!

SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar