lördag 17 mars 2018

kan vi prata om three billboards outside ebbing, missouri?
jag och kalle gick och såg den nån vecka efter att den kommit på bio. det var ju martin mcdonagh som regisserat (vi älskar in bruges!), woody (frikort, iallafall för mig, vet ej med kalle..), och frances <3. såg trailern och ba, ja för fan det här ser bra ut. ja, så såg vi den. och det är nog, på riktigt, en av de bästa filmerna jag sett. kanske den bästa? nej inte bättre än trainspotting, men så jävla imponerad. var helt lyrisk när vi kom ut, helt fylld av den där känslan när man upplevt nåt på riktigt typ. och varje gång jag tänker på den vill jag typ gråta? så himla stor film på så många sätt tycker jag. och så jävla rolig.
ser trailern nu och ba, mje? den säger kanske 10% om hur bra den här filmen är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar