söndag 12 mars 2017

jag var ute och promenerade idag. det är 7 grader varmt och jag hade vinterjacka på mig. det blev helt enkelt ganska varmt och jag fick en jävla epiphany of vår och nu längtar jag så sjukt mycket till sommaren. jag längtar och blir genast nedslagen av semesterplanering. HATAR att behöva planera semester, jag vill vara ledig från 5 maj (min födelsedag) till sista augusti. sitta och glo på ett flöte i fjällen. kanske gå en promenad. läsa en bra bok. grilla!!! få lite mer naturlig färg på hyn (just nu har hela min kropp en alabaster-ton, på ett negativt sätt). ba, gå runt barfota. ba va.
nu kommer jag ta ut 3 veckors semester. TRE VECKOR. grin-panik.
alltså, jag har ju valt själv att bara ta tre veckor. vi ska åka en vecka till kroatien i höst (<3!) och sen vill man ju åka på ett par week-ends och då har jag bara 3 veckor kvar.
men ååååå vill ba va ledig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar