måndag 16 mars 2015

det blev en jäkla bra helg.
skön och rolig osv.
igår kväll fick jag dock för mig att jag kommer få en stroke typ när som helst och idag började jag således mitt nya liv.
idag på väg till jobbet lyssnade jag på karin och saras podd där karin berättade att hon känt av sin panikångest igen efter flera år utan den. och alltså, är så jävla rädd för det där. jag har börjat få yrsel igen, känner mig allmänt orolig, kände mig knäsvag flera gånger igår under en promenad runt rågsved för jag visste var jag var och inte hur långt hem jag hade fast visste hela tiden att det nog inte var mer än 10-15 min, och så det här med stroken. det barkar inte åt rätt håll så att säga. jag vet att det beror på en osäkerhet och en förändring som kommer ske osv, men blir så arg på att jag inte bara kan chilla. orkar inte bli nån sorts variant av grönsak igen så funderar om det kanske är dags att bara ta tag i det? mm, kanske det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar