tisdag 24 juni 2014

så, ja. två veckor utan internet. vad har hänt?
x vi har flyttat in i fredhäll! lägenheten är väldigt fin och mälarutsikt från uteplatsen kan man ju inte klaga på. men det har varit mycket tjaffs, nån har klottrat på våra fönster, vi betalar ockerhyra, en galen (ja, galen. tänker svår demens) kärring ringer på i tid och otid, vi har inte kunnat få in internet och jag tycker det är väldigt obehagligt att bo på bottenplan. meeen det är ett väldigt mysigt område, vi bor i stan fast ändå inte och jag får bo med hanna!!
x på jobbet har jag lärt mig biluthyrningen helt och alla är trevliga och det känns inte längre jobbigt att gå dit. det är ju bra.
x städade ur lägenheten på brynäs förra veckan och idag slängde pappa in de sista nycklarna genom brevinkastet. hejdå femte tvär, tack för tre bra år!
x var på intervju idag för ett till extrajobb så jag kan få in lite mer cash och även få läsa så mycket pocketböcker jag vill! får besked imorn gissar jag.
x har sett ca 3 matcher i fotbolls - vm. mår dåligt. men nu jävlar! heja holland!!!!
x jag har världens bästa kille som haft internetuppkoppling så jag kunnat kolla instagram och sett ett par fotbollsmatcher. det är bra, plus allt annat!!
x game of thrones säsong 4, SÅ JÄVLA BRA.
x midsommar, dvs årets bästa dag, spenderades i södra skärgården i måns stuga. det var fint och bra osv och jag fick träffa ruben!!!!!

ja, det är väl typ det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar