torsdag 26 januari 2012

typiskt tråkig dag idag. grått och snöigt. ska plugga och städa. ikväll ska jag och helena titta på läskig film, det blir kul!

1. Hur gammal är du om fem år? 29.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? har alonetime.
3. Hur lång är du? typ 1,70.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? sin city, den var tyvärr inte lika bra som när jag var 15 men fortfarande snygg. och fan vad elijah är lärrig!!
5. Vem ringde du senast? pappa. 'HUR FAN FÅR JAG UPP MOTORHUVEN?!?!?!'
6. Vem ringde dig senast? cami.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? har raderat alla som jag fått efter jul, typ.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det är ju så mycket lättare att ringa ibland.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? happily married since 86.
10. När såg du senast din mamma? hm, mer än en vecka sen iallafall.
11. Vilken ögonfärg har du? grönblå typ.
12. När vaknade du i dag? 08:10 slog jag upp mina små pliriga ögen.
13. Vilken är din favoritjulsång? nån kristen.
14. Vilken är din favoritplats? det är så olika.
15. Vilken plats föredrar du minst? va? typ, tcentralen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag satt och funderade på det igår. jag vet inte. jag hoppas och tror iallafall att jag är lycklig.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? jag var rädd för ALLT.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? öh. fan nånting eva sa igår.. kommer ej ihåg nu .(
19. Hur stor är din säng? 1,20 vettu.
20. Har du stationär eller bärbar dator? compaq mini.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? trez.
23. Hur många landskap har du bott i? quatro.
24. Vilka städer har du bott i? gävle, london, solna (hehe), stockholm.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota.
26. Är du social? jag är väl det antar jag.
27. Vilken är din favoritglass? mint cornetto!
28. Vilken är din favoritefterrätt? ooh, jag älskar efterrätter!! kan ej säga bara en.
29. Tycker du om kinamat? lätt att jag gör!
30. Tycker du om kaffe? älskar kaffe en gång om dagen!
31. Vad dricker du till frukost? just kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? höger sida av magen.
33. Kan du spela poker? alltså jag kan ju hur man gör men skulle inte säga att jag behärskar spelet poker.
34. Tycker du om att mysa/kela? får rysningar, kela är ett sånt jävla äckligt ord. men mysa älskar jag!
35. Är du en beroendemänniska? nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej, och tur är väl det! *EGO*
37. Vill du ha barn? det tänkte jag också på igår och kom fram till att NEJ aldrig men jag vill jättegärna ha barnbarn. dilemma!
38. Kan du några andra språk än svenska? english och lite spanska och lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? *pepparpeppar*
40. Föredrar du havet eller en bassäng? titta på havet, bada i bassäng.
41. Vad spenderar du helst pengar på? helst? böcker, filmer, sprit, resor.
42. Äger du dyrbara smycken? nej det tycker jag är helt jävla ointressant.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? på tv atm? alltså. på spåret? sherlock börjar nästa lördag!!!!!!!!!!!!!!!
44. Kan du rulla med tungan? AM I BOTHERED?!?
45. Vem är den roligaste människan du känner? hanna!
46. Sover du med gosedjur? öh. nej.
47. Vad har du för ringsignal? en sjukt lärrig skräcksignal från 80talet i typ midi-format. lol.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? vet att jag har en fe - kostym från hamleys som mamma och pappa köpte åt mig när de var i london när jag var 4. jag var hos mormor och grinade 3 dygn i streck.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min my little pony baby stockings man och svans.
50. Flirtar du mycket? nej.
51. Kan du byta olja på bilen? ja, om jag får upp den helvetes motorhuven!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej, det är nog ingen risk heller.
53. Vilken var den senaste boken du läste? hälsans mysterium av antonovsky.
54. Läser du någon dagstidning? nej, lyssnar på radio.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej fyfan.
56. Dansar du i bilen? inte om jag kör.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lyssnar på p3 as we speak. men dags att byta till p1 för att lyssna på ring p1!!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vad min nuvarande skoluppgift går ut på.
59. När var du i kyrkan senast? i somras när helena sjöng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar