onsdag 16 oktober 2013

förstår EJ hur jag tänkte att jag skulle klara mig utan kalle till den 1 november?!? längtar ihjäl mig!!!!!!!
jävla tur att vi får hela kommande helg tillsammans! <3

other things:
x tv-hösten är ju här och homeland sviker, eller så kom jag på hur mycket jag verkligen hatar brody. modern family är kul, likaså parks&rec. made in chelsea är fantastisk skit-tv men tycker det är så töntigt att syster pratt är med, orka. walking dead öppnade starkt, önskar det fanns 100 avsnitt att se redan. och nåt som verkligen levererar är dock något som tv-licensen betalar, nämligen BRON!!! asså. ÄLSKAR:

x var på intervju till ett jobb idag, igen. det kändes riktigt bra och jag hoppas, hoppas. kommer antagligen få snabb återkoppling iallafall.

nu ska jag ställa klockan på 04:20 och så småningom sova för imorn ska jag öppna macken, as usual, känns det som. gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar