lördag 5 november 2016

Bästa introt på en film:

jurassic parks första minuter. herregud.

En film att hatälska:


Film jag aldrig klarar av att se slutet på: elsa, som jag snodde detta av, skrev titanic. och alltså.. håller med. när vattnet börjar forsa in, man vill bara grina ihjäl sig. men ett annat slut jag faktiskt aldrig sett är slutet på braveheart, fast jag sett filmen 100 ggr. jag vet ju liksom vad som händer :(((

Bästa datefilmen:


Film jag sett allra flest gånger:

alt

(varav 9 ggr på bio..)
alt..............


Filmgenre jag gillar:
generellt sett skräck, fast jag sällan vågar se ensam. gillar också de flesta brittiska filmer, oavsett genre.
jag är ju även svag för "äventyrs"-filmer.. och scifi.

Bästa animerade filmen:

kan inte höra bright eyes utan att grina ,,,,___________,,

Några klassiker du älskar:
vad räknas som klassiker? kollar ej på supergammal film, men ÄLSKAR dessa:



ja, jag älskar stephen king.

En film jag har starka minnen till:
alltså inte starka minnen så kanske, men har upplevt mycket i livet pga denna.

Bästa skräckfilmen:
vill säga exorcisten pga det nog är det. såg den två gånger när jag var 14 och har inte sett den sen dess, traumatiserad 4 life. snackade med en kompis för ett par år sen som, som jag sett den när hon var liten och blivit livrädd och sen sett den igen nu, hon ba gör det inte. så nä, det tänker jag icke göra. och det är väl ett gott omdöme på skräckis? ehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar