söndag 10 april 2016

spaningar och händelser i veckan som gått:
x allsvenskan har börjat!!!!!! jag hatar bajen, älskar djurgården och hoppas det går bra för östersund (och gefle och sundsvall..)!!
x jag har ju ett jobb nu där jag är ensam på mitt ansvarsområde och det ansvarsområdet är ganska, viktigt så att säga. om eleverna inte kommer ut i praktik så får de inte godkänt i sina kurser, tex. och jag tyckte det var så jäkla skönt när jag började att liksom sköta mig själv och inte var beroende av nån annan. men den här veckan har det verkligen känts som att det hade varit skönt med iallafall en kollega som kan hjälpa till.. satt i fredags kväll och mailade liksom. MEN men, fördelarna väger upp nackdelarna och jag har lärt mig en hel del inför nästa praktikperiod som inte är förens i augusti!!!!
x det var min tur att bestämma ställe för middagsklubben i veckan och jag valde aifur! tyckte det var kul och LÄTT värt. och hör sen!
x sjukt kasst att lägga ner findus i bjuv och sjukt bra att politiker engagerar sig och tycker att det är dåligt. men asså, var har ni varit ni makthavare när hela sverige lagt ner de senaste 10 åren? varför bryr ni er nu? när 1100 pers blev av med jobbet när ericsson la ner i gävle kunde de ju gå till arbetsförmedlingen, tyckte sossarna.
x såg "nya point break" igår och alltså, varför gjordes den filmen? SÅ JÄVLA DÅLIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar