lördag 8 augusti 2015

veckans
ja, jag visste inte riktigt vad jag skulle döpa det till.. så det blir bara veckans!
x rob zombie spelade i gävle i torsdags, så pass tråkigt att jag inte var där. robban och jag går way back, tror det började med att jag blev extremt tonårskär i honom och sen var jag fast. det är nåt i, framförallt hans estetik, som tilltalar mig. eller kanske gjorde mer när jag var yngre. göttade mig väldigt mycket i sadism, tuttar, blod och sånt.........
det hade iallafall varit så jävla kul att se honom live men det missade man ju!
x jag och kalle åker till krakow i november, ASSÅ ÄNTLIGEN FÅR EN KOMMA TILL POLEN!!! har så höga förväntningar på detta, haha <3
x veckans nyhetsflöde, bara skit alltså!!! blir så upprörd.
x hade besök av lillkajjan och aron idag, så himla nice! vi pratade om uber och vem som har rekordet i att ha ramlat från högst höjd i världen..
x THIS IS ENGLAND '90 KOMMER I HÖST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x1miljon till. kanske det bästa som kan hända ever? VAD FINA ALLA ÄR. blir typ kräkfärdig av pepp.
x VERA! så bra. gillar ju ann cleeves och visste faktiskt inte att de filmatiserat böckerna men fan vad glad jag blev när jag såg att svt skulle visa. tips! brenda blethyn är så gölli. vill också väldigt gärna åka till newcastle.

well, det var veckans veckans. har en väldigt skön helg och vill inte gå till jobbet på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar