lördag 1 augusti 2015

tror faktiskt på riktigt att jag härmed har bestämt mig för att aldrig bli full igen. det är så himla tydligt för mig att jag verkligen inte kan hantera att supa. dricka ett par öl, absolut, men om jag släpper på bromsen så slutar jag inte dricka. och förut var det kanske kul och det var jävligt skönt att vara full för jag mådde inte bra. nu känns det bara så himla onödigt. och som jag mår idag?!?!? alltså vill grina i panik över att jag slarvar bort en hel ledig dag. och all jävla ångest?! kommer inte ihåg vad jag gjorde igår, kommer inte ihåg hur jag kom hem, kommer inte ihåg att jag rev ner hela badrummet inatt. och alla pengar jag gjorde av med? och hur jävla dåligt jag mår!!! låg kvar i sängen och kved till 14 liksom, herregud. orkar knappt gå de två metrarna mellan sängen och köket, skitbra.
så helt ärligt faktiskt, det här är så extremt jävla ovärt så jag klarar mig väldigt bra utan. skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar