söndag 23 augusti 2015

kalle är äntligen hemma från kollot han jobbat på hela sommaren. han har ju varit hemma nån dag här och där men det känns väldigt skönt att ha honom tillbaka i stan full time <3 nu vill jag bara hitta en tvåa vi kan bo i. det hade varit så himla mysigt. typ lägenheten jag och hanna bodde i, i fredhäll. alltså DRÖMMEN att bo i som par. herregud.

söndagslistan
bäst i veckan
åh, igår. var och badade i långsjön med systrarna ekroth och sen gav jag min karl ett värdigt välkomnande hem.
sämst i veckan
hm, jobbet, försöker bara komma på om det är nåt specifikt men det mesta känns luddigt, stressig och rörigt just nu..
där har jag ont
i ryggslutet. är fan helt körd i ländryggen och borde väl gått till nån kunnig när jag fick ryggskott i våras men nääänä, istället skiter jag i att träna och sover på skitkass säng.
det tänker jag mycket på
derbyt mot hammarby imorgon. tror vi kommer förlora och det kommer vara SÅ JÄVLA JOBBIGT.
det klär jag mig i
eftersom sommaren hänger i har jag äntligen fått användning för mina sommarklänningar, sandaler och ballerinaskor!
nästa vecka ser jag fram emot
personalkonferens! peppar på att få gratis mat, sova på hotell, äta hotellfrukost och bli full med therese!
det dricker jag
vatten som stått i kylen i flera timmar, mmmmh.
på måndag händer detta
jag ska gå till jobbet. har redan en to do - list vilket känns bra. sen är det derby mot bajen på tele2 as i said. det är alltid kul med match men så pass kasst om vi förlorar + om matchen blir förlängd pga jävla bengaler och skit. vem är jag??! från huliganlover till "man betalar ju för fan för att se på fotboll så håller de på såhär!!"
och på tisdag det här
ska ut till kontoret i mörby och styra upp massa grejer + träna på vårat uppträdande till konferensen........ sen ska jag äta middag ute med hanna!
och onsdag..
jöbbijöbb! ska försöka få till att jobba hemma.. efter jobbet ska jag vara med kalle och vi kan vara uppe sent för på torsdagen börjar vi inte förns vid lunch!
och mest av allt önskar jag detta
att tjejen jag hyr lägenhet av ringer i slutet av aug och ba sorry frida du kan inte bo kvar i ettan men hyresvärden har en 2a med balkong ledig i huset om du vill ha den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar