söndag 7 juni 2015

high valley highlife.

nu är jag på plats. tack till kalle, rasmus, eva och alex för bärhjälp och support. och gamla arbetsplatsen för lån av lastbil.
allt gick så himla bra! vi bar ner, lastade in och bar upp på mindre än en timme. när vi var klara och jag hade lastbilen gratis i 3 timmar till, cruisade jag, kalle och rasmus till svedmyra och tog en välförtjänt flyttpizza. sen lämnade jag tillbaka lastbilen, gick och handlade i högdalen och gick hem. kände en sån otrolig lycka på nåt sätt, mest för att allt var över och jag var inflyttad. det känns också väldigt skönt att inte behöva oroa sig över att bli utkastad, att inte våga vara ensam hemma för man är livrädd att det ska ringa på dörren osv. men jag tror också att det här kommer bli himla bra.
nu gäller det bara att orka packa upp alla lådor och göra det hela lite mer till mitt. så himla mysigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar