torsdag 11 juni 2015

åh gud. tänkte safe:a min relativt gamla externa hårddisk och föra över framför allt bilder till ett usb, och vad kul det är att kolla på gamla bilder! är så sur på mig själv att jag inte fotar så mycket nu för tiden ._.
nåt som är väldigt kul, tycker jag, är att kolla igenom alla 'like' - mappar. jag har en för varje år typ, där jag lagt in snygga/roliga/whatevsbilder. vi tar en titt!

en trevlig middag jag, hanna och martin avnjöt på kasern.
jurassic park, ofc.
otaliga bilder på martin och djur, pga älskar båda.
kul bild.. känner ej vederbörande.
well, fet bild! <3

ca 1000 bilder på heathan.. ,________,,,,
en bäbis i taco..
bernard black i sitt esse. sån himla feel good - bild!!!
mina drömmars katt, har aldrig sett nån finare så var tvungen att spara lite bilder. önskar att jag kan få nån av hans avkommor en dag..
ca en miljon bilder på james hetfield.. jag gillar james hetfield.
ryan fucking dunn <3
bilden från när farfar åkte fast för fortkörning.. like a boss.
ännu en av hannas deliciösa middagar, lax, sallad och chips.
avslutningsvis en bild jag gjorde på "multimedialektion" i högstadiet...........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar